Tuesday, November 3, 2009

~~~SCHAZMIN OH SCHAZMIN~~~



SCHAZMIN...
SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN , MIN...

min is my ex roomate aku dulu..
mmg best r bile teringatkan kenangan2 dgn min dulu...
skg dia dok bilik single..
aku lak dgn fana..
tp, slalo je jmpa time selisih klas, time usrah...
mmg kecoh gler r klu tjumpa...
huhuhu

min...min..
teringat time mula2 jmpa dulu..
rs mcm dh kenal lama jew...
kan..

masa MHS dulu..
sama2 tamau g DSM awal2 pagi..
kol 530 kot...mmg x r...
mata pn stim2 lagi..
lgpn sama2 mcm kambing sket...
takot air d kala pagi mnjelma..
huhuhu

min mmg sahabat yang baik..
dia baik sgt layan aku..
kdg2 sgup bagi aku tdo berhimpit sebelah dia..
maklumlah...
bile guruh kuat nie, kilat mlm2
bt aku cuak, tkot, mcm2 r rs...

min..
thanx coz jadi sahabat karib aku..
ko mmg best baek cute n mcm2 r..
huhuuhu...
bkn bodek maaaaaaa... :)


SCHAZMIN..
jaga diri baek2..

No comments:

Post a Comment