Thursday, December 31, 2009

~~~010109-311209~~~

sepanjang 2009
mcm2 perkara berlaku dlm hdup aku...
baek manis, atau buruk aku hadapi sorg2..
kadang kala aku share mslh dgn mama...

hidup ni indah..
kadang kala ALLAH akn bg kita dugaan..
aku redha..
sebab aku taw ALLAH sayang aku..
:-)

bagi aku..
kehidupan nie sgt indah
kalau kita berada d landasan yg benar..

..........................................................................................................................................................................
byk yg aku nk cite,tp x larat nk taip...
mama abah, net sayang mama abh..
aa, jg diri baek2..
adik2 ku, kehidupan nie, makin hari makin mcabar..jgn terpesong akidah sayang2 ku....
paksu, tima kasih sbb byk tolong bantu ira aa mamat..jasa paksu sgt besar bt kami...

YA ALLAH
PELIHARALAH ORANG2 YG AKU SAYANG
DUNIA & AKHIRAT

...................................................................
NET 2009 IS OVER

No comments:

Post a Comment